
5+1 (dobrih) razloga za pisanje bloga
29 Lipanj 2016
Što vam dobroga može donijeti bloganje i zašto se, pored svega ostalog, uopće upuštati u to? Pitanje vječno, naročito za male poduzetnike, zanatlije i kreativce.
Zašto mi pišemo blog?
Jer volimo dijeliti što smo putem naučile. Jer možda netko baš tu pronađe kakvu korisnu informaciju. Jer volimo to što radimo.
U ovom ljetnom članku donosimo 5+1 pluseva zbog kojih se isplati uložiti vremena i truda u svoj blog.
1. Blog i ciljevi
Blog je način da se predstavite čitateljima, korisnicima, suradnicima, poslovnim partnerima i klijentima – sadašnjim ili budućim – iz prve ruke.
U blogu ne pričate samo o svojoj djelatnosti. Pričate i o sebi. O načinu na koji vi rješavate poslovne i osobne izazove. Dijelite s čitateljima svoju najveću strast. I korisne savjete. Dajete lice svom brendu i dušu poslovanju.
Nakon toliko „davanja“ sebe kroz blog što dobivate zauzvrat?
Kvalitetni postovi mogu:
- povećati prodaju i posjećenost stranice
- stvoriti ili ojačati autoritet na webu
- …i naravno privući nove klijente.
2. Komunicirajte slobodno
Skinite sako. Otpustite kravatu. I udobno se smjestite.
Na blogu vam je neslužbeni ton potpuno dozvoljen.
Nasmijte se sa svojim čitateljem. Poklonite nova rješenja za uobičajene poslovne izazove. Podijelite novosti iz branše. I budite 100% prisutni.
Jer blog je razmjena. Stvaranje odnosa.
Kad upoznate osobe s druge strane ekrana, putem komentara ili društvenih mreža, možete dodatno usmjeriti svoje pisanje prema njihovim potrebama. To je zapravo idealna situacija: kad vam interakcija s potencijalnim klijentima daje inspiraciju za sljedeći post.
Naučite prepoznati potrebe svojih klijenata i uskoro ćete izgraditi dugoročno povjerenje.
3. Blog potiče kreativnost
Svatko se prije ili poslije nađe u situaciji da mora nešto napisati…o sebi, o svom poslovanju, o svojim proizvodima ili akcijama. Koji god bio motiv, dobro je biti spreman.
A blog je odlično rješenje za održavanje pisaće kondicije.
Na svom se terenu možete raspištoljiti do mile volje i svakim novim člankom otkrivati nasitnije detalje vama omiljene djelatnosti. Važno je da pripazite da blog ne odluta od „krovne teme“zbog koje ga pišete.
4. Blog se prilagođava – vama
Sezonski popusti na vidiku? Nova kolekcija samo što nije ugledala svjetlo dana? Povežite blog sa svojim akcijama i novitetima i povećajte si šanse za prodaju.
Da, blog i važna događanja mogu se voljeti sezonski.
To znači da možete isplanirati većinu godišnjih objava. Označite na kalendaru „najtoplije“ dane u godini za svoje poslovanje i za tu prigodu napišite poseban članak. Tako ćete poduplati svoje šanse za uspjeh.
Naravno, ako vas putem pogodi trenutak nadahnuća – uvijek možete ubaciti još koji neočekivan post.
Neka vaš sadržaj bude relevantan i atraktivan…ponudite ono najbolje što imate u zamjenu za klikove i lajkove.
5. Tražilice su lude za njim…
Tražilice vole svježinu, nove stranice i kvalitetne sadržaje.
Ako već imate web stranicu, svakim blogom dodajete novi sadržaj koji će tražilice lakše i brže prepoznati. A ako vaš najsvježiji članak sadrži dovoljno ključnih riječi, vinut će vas u visine top rezultata na Googleu.
Zato tražilice naprosto obožavaju blogove!
Kad ste zadnji put u Google upisali ime točno određene stranice? Možda kad ste poželjeli pročitati novine ili posjetili stranicu trgovine u kojoj ste već kupovali.
A inače ste jednostavno ukucali ono što vas zanima u pretraživač. Drugim riječima, ključne riječi. Pogađate li gdje ih možemo najlakše i u najvećem broju ubaciti?
Naravno, u blog!
Blog u suradnji s društvenim mrežama = jedan od najučinkovitijih načina privlačenja klikova.
6. Ispunite svoj viši cilj – budite korisni drugima
Zar je stvarno moguće blogom navući dobru karmu?
O, da. Objavljujući blog nesvjesno možete pomoći potencijalno neograničenom broju ljudi.
Ni mi nismo vjerovali da je to moguće.
A onda smo naišli na odličan blog Henneke Duistermaat o copywritingu. Često koristimo njene savjete kako bismo napisali zanimljivije i čitkije tekstove, te bolje prilagodili poruku ciljanoj publici.
Pronađite stil kominiciranja koji vam najviše odgovara i krenite hrabro u svoju blogersku pustolovinu. I što je najvažnije, uživajte u dijeljenju korisnog sadržaja.
I vi možete postati nečije nadahnuće.