Želite li lijepe ili svrhovite tekstove?

20 Svibanj 2015

piše: Ana Benčić

Najčešće priča s pisanjem turističkih tekstova ide ovako. Poslužite gostu informacije o sebi. Kilometre i kilometre lijepih riječi o vašoj idealnoj lokaciji, vrhunskom smještaju, blizini mora. I dok ste vi i dalje potpuno usredotočeni na lijepe riječi o vama, vama i još malo vama, vaš potencijalni gost vas uopće – ne doživljava.

Turizam je industrija doživljaja. Svi mi putujemo u potrazi za njima.

Petrovo uho među kamenčićima, bike staza kraj sočnog kupinovog grma, zabačena konoba s gulašem od divljači za prste polizat'... sitnice koje pamtimo.

Kad je copy dobar, on slika takvu sliku. I to čini na način da je posjetitelj može vidjeti, osjetiti i čuti.

Upijajući neodoljive slike svaki njegov atom vrišti BUKIRAJ SADA.

Zato vaš tekst mora ponuditi prave odgovore (bar) na ova pitanja:

  1. Kome se obraćate: tko je vaš savršen gost
  2. Što mu govorite: predvidite njegove želje
  3. Kako mu se obraćate: je li vaš content originalan (ili nedajbože prepun klišeja i ispranih fraza)
  4. Zašto mu se obraćate: pozovite ga na akciju

Gost uvijek prepozna i, što je najvažnije, pamti dobar content.

Nesvakidašnja web-stranica, fora tekst, super fotke.

Kad vas upamti, obično vas dijeli. Baš ono što vam treba. Klikni, podijeli, dođi, doživi, prepričaj.

Sve to trebate imati na umu kad naručujete tekst.

Budite u trendu, budite zanimljivi, ne tabajte 1000 puta utabanim stazama!

I da, pazite da sve ne ostane samo na tekstovima s lijepim riječima.

Kad je tekst sam sebi svrha, promašuje vašu svrhu.

A vi tog gosta želite, zar ne?

pročitajte još